Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 11 februari 2015

Halt i byn

Med visst tvekan höll jag ståendes i ishalkan.
Blankis man får gå sakta vara mycket försiktig.

Till returstationen man ser glädjande nog folk som är ute och tar en promenad har de inga jobb att sköta?
Var uppe väldigt tidigt sen somnade jag om drömde igen.
Allt i färg som en film var inne i lägenheter otroligt ibland växlar jag tåg på nätterna helt sjukt.

Snorhalt vid returstationen sen till ica hämtade paketet från
Clas Ohlson det kom inget SMS men jag sökte på kolli id på postens hemsida det hade kommit efter sortering nere i Örebro.
Posten lade ner en terminal i Borlänge för flera år sedan.

Vågade inte lämna paketet fick gå omkring och hålla i det.
Handlade bara för nåt på 225kr men bärkassen från hemköp i Hedemora blev ändå full och tung.

Hem försiktigt i halkan stanna och vila kolla runt lite.
Nära att falla vid en stelfrusen snöhög som måste passeras.


                                   Vårtecken
Förutom fågelkvitter samt gnissel ljud från kåta talgoxar som ropar efter en hona kunde jag se klockan 1600 var det inte längre mörkt det var ljust.

Inget i min postlåda utanför uppför trappan flås flås.

Bort med en gamla duschslangen som var från början i lägenheten.
Nya lite stela duschslangen så fast med nya duschhandtaget.
Gick bra inget läckage alls sen åt jag lite av nygrillad kyckling från kronfågel.

                                      Paypal
För betal kanalen 1 Shoutcheap.com har avgiften ökat från 113 kr til 138kr på två år.
För att betala via visakort automatiskt använder man ett paypal konto.
Men jag hade missat att jag fått ett nytt visa kort så dragningen avbröts.
På shoutcheap så lade jag in nya uppgifterna det var bara de tre sista siffrorna som var nya CSV kallas de.
Sen tog jag bort kortet och lade till det nya ser nu att de fungerade.

Jag skrev att två datorer skulle vara igång så mycket som förr det blev tvärtom två datorer är periodvis igång som nu.
Allt fungerar så fint inga avbrott på statsnätet dagliga
uppdateringar sköts B datorn måste sent igår kväll
windows update skötas med en omstart stängde sen av skriver på den nu.

Om ni tycker om Sverigekanalen samt dessa bloggar och Sverigekanalen.com giv ett bidrag behovet är stort.


PG 634252-1 Gunnar Andersson



























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh