Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 23 februari 2015

Långshyttan 23 februari

Damen i Säter ville höra Cornelis så det fick hon höra körde lite live igår.
Som väntat kommer idag till och från ett lättare snöfall men det blir inget på marken det smälter bort.

Åt just icas fiskgratäng billigast i micron har två microugnar eftersom jag även behövde en i Säter.
Den blonda mogna damen i Säter hade också bott i Siggebo.
Jag byggde med tiden upp en liten enkel inspelnings studio och skickade färdiga program samt inspelningar från närradion i
Norberg,Borlänge samt Falun till Georg i vår dåvarande sändningsstudio i Enskede.

Det var på vanliga kassettband på den tiden.
De måste vändas efter 47 minuter vilket var en nackdel.
Härligt när hon önskar mig godnatt med en kram.
Pga den höga värmen i lägenheten på 24 grader brukar jag sova naken på dagtid blir det mest bara sportshorts samt strumpor och inneskor.


Fick frysa så i mitt höghus på Sleipnergatan 50 i Märsta
hörnlägenhet på 6 våningen blev bara 19 grader i köket om man stängde balkongdörren hade även en balkongdörr från vardags rummet.Övriga rum blev det aldrig 18 grader max 17,5
dagtid ska det vara 20 men med iskalla väggar så försvann det mesta av värmen från elementen pga dålig isolering.
Värmefläkten från Jula behövdes i Märsta men inte här har istället två kallfläktar här i vardags rummet/studion/
kontrollrummet för att få lite svalka.

Nattetid stängs elementet av.
Stora tekniska problem med mobilnäten för flera operatörer idag.

SR gör mig och många andra helt galen av ilska vilka onda avskum.
Man fick chatta till debatt program kl 1603-1645 om gängens interna dödade i t ex Göteborg hur stoppar vi det?

Första killen pratade sk blattesvenska från förorten  men var sk rappare han tjatade om att han var svensk med ett svenskt namn men det är helt uteslutet han måste ha bytt till ett svenskt namn.

Nu har även Nicklas Svensson på expressen blockerat mig på twitter pk packet tål inte sanningen.

Och efter att Kent Andersson skrev till studio ett att de hade sugit av Willy Silberstein så tror jag inte att få medverka mera på ring p1.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh