Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

lördag 21 februari 2015

Marie i Säter

Har ändrat hennes namn lite lagom mogen kvinna jobbar inom vården.Snygg och blond hon bor utanför Säter.

Chattade med henne sent igår kväll fick en kram också.
Jag vet inte hennes åsikter men hon tyckte inte om de här gängen som skapar otrygghet hon skrev att de finns här uppe
också.

Hur det är nere i Hedemora samt Säter vet jag inte i Långshyttan finns det inga gäng.

2000-2006 bodde jag periodvis i Säter såg inga gäng då.
De svenska grabbar jag pratade med sommaren 2012
vid gatuköket i väntan på mina korvar verkade helt ok.

Min HP655 med windows 8 vill åter uppgradera till
windows 8.1 ställde in om en timme få se vad som händer.

Lördags gästen från Karlstad ställer in pga sjukdom.
Förbereder dagens live sändning kl 1600.
D dator streamar inga kanaler pga en kommande uppgradering.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh