Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 2 mars 2015

Elkablar och svarta bebisar

Var uppe några gånger i natt och pillade på spellistan i min laptop.
På morgonen kunde jag inte förstå varför den var avstängd.
Ut lågskaftade vinterstövlar ifall det skulle vara halt någonstans.

Som läget är idag behövs de inte barmarken breder fn ut sig.
Första jag ser är en svart mamma med barnvagn och en liten svart bebis flicka som stirrar på mig.
Sophuset stängdes pga problem med vad de asylsökande slängde det kunde se ut som en katastrof där inne.

På youtube finns från den tiden sök på sophuset.
Sen blev det sopluckor på var sin sida men inte heller det fungerade.
Större sopsäckar kommer inte igenom de trånga luckorna.

I södra änden på gården har två stora behållare samt två små bruna för matavfall placerats under cykelstället.
I norra cykelstället står två låsta cyklar fn ivägen här står behållarna tills vidare på sidan utmed gångvägen.

Tjocka lager med grus gröna gräsmattor syns en del snö men den har sjunkit ihop betydligt.

                             Returstationen.

Blåste tråkigt kallt idag rätt kraftig vind rakt upp i fejset.
Till ica sen hem i blåsten tungt som attan min högra höft är stel som attan.

Packa upp tar sin tid äta lite av en grillad kyckling ännu het.
Kolla upp elkabeln på min laptop den har lossnat på sidan många gånger då den är rätt spänd fram till eluttaget.
Jodå den hade lossnat där kom förklaringen av okänd anledning har elkabeln lossnat i natt inbyggda batteriet har senare laddat ur helt.

När elkabeln kördes in lyste det rött  vilket visar att inbyggda batteriet är slut ska lysa vitt annars nu för en liten stund sedan kom det vita skenet.

Har duschat tvättat svettig kropp samt smutsigt heavy metal hår.

B datorn är igång igen återkommer med teknisk info om hur man kan köra live från HP655 med soundcard input har klurat ut de samt ägnat dagar och timmar åt att ändra felaktiga inställningar samt ominstallera program.

Kulturministern kallar mig på twitter för rasist afrofob.
Jag ska sluta sprida hat osv.
Med tanke på att jag har haft några kvinnor med invandrar bakgrund förutom några blonda svenska kvinnor så kan jag ju inte vara rasist dvs jag är inte någon rashatare.

Alla raser är lika mycket värda men...vi passar bäst in i våra ursprungsområde.

Hade mamma 1964 tagit med mig och min halvbror när hon flyttade till Australien och Sydney hade jag bott där nere.

Daniel Pool på expo som hatar och hetsar emot svenska patrioter är inbjuden till Sverigekanalen men kommer nog inte svara.

En medlem i SMR i Göteborg är inbjuden till debatt m fl.

                                TELEFONTIDER.

NYHET MÅNDAG TILL FREDAG RING STUDION!

TIDER ENDAST KL 1830-1930.

Övriga tider pröva om jag svarar har fullt upp med att lägga in program för sändning.

Röstbrevlåda kan vara inkopplad.








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh