Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

onsdag 18 mars 2015

Karlstads bloggaren

Hej!

Jag kan medverka i Sverigekanalen på lördag, tänkte då berätta lite grann om hur jag upplevde föreläsningen med Lars Vilks i Karlstad i måndags kväll.
Jag var ju där.
Tänkte ta upp Utrikespolitiska föreningen i Karlstad också, samt eventuellt något annat ämne också.
Men merparten kommer för min del att handla om denna föreläsning.
Hehe, är rätt säker på att programmet kommer att få många lyssnare då, du kan ju gå ut med redan innan lördag om vad jag ska prata om då.

//Karpstryparn

www.sverigekanalen.com kl 1600 direkt från dalarna.
Lördagsgästen medverkar från kl 1700.
Har du Skype?Ring in användarnamnet är:

Sverigekanalen gör en sökning alla kan ringa in med Skype.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh