Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

måndag 16 mars 2015

Ny wc

Rörmokaren kom från Hedemora var mas han hade liksom jag bott i Säter och området Siggebo.

Fick ta på mig mörka solglasögon pga klådan trots kylan ute.
Han gick upp och ned för trappan ett antal gånger.
Det tog sin tid jag har bott på tre adresser i Hägersten och Midsommarkransen,Almunge i Uppsala kommun Märsta
och Säter men aldrig varit med om byte av toastol.

Den är vit den glänser dessutom fick jag tvätta en svettig kropp samt tvätta ett långt heavy metal hår.

Sen blev det pytti panna på det med två knäckebröd.
Var ute igår till soptunnorna som numera finns nära på sidan.
Slängde gamla köttbullar som sett bättre dagar.
Hade trådlösa hörlurar Philips de går 100 meter så det gick bra att höra Sverigekanalen även utomhus.Om någon granne kör trådlöst på samma frekvens så kan de höra Sverigekanalen i sina hörlurar.




Riskebo fäbodar foton av mig ligger 8,2 km från Långshyttan.


SJ Uppsalapendeln lämnar Knivsta i riktning mot Stockholm.
1994-1995 pendlade jag från Uppsala.
1995-2006 pendlade jag från Märsta åkte gratis.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh