Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

tisdag 7 april 2015

Södra dalarna 7 april

Igår måndag var det en röd dag inga program på Sverigekanalen.Kollade på nätet ica öppet till 1800.
Kalla vindar tårarna rinner ner till returstationen dit de asylsökande aldrig går de slänger allt.
Till ica skräpigt i buskarna rent allmänt är det skräpigt i Långshyttan vägföreningen tar hjälp att skolbarnen med vår och höst städning.

Gatuköket samt Abbes pizzeria var stängda.
Allt klotter är kvar som jag anmält.


                         Vårtecken fiskmåsen har kommit.
Vid Thyllingen häckar de även några par på öar i Rällingen.
Isen ligger men såg en öppning kan inte längre höra deras skrän då Koss lurarna går långt in i örat och volymen är uppdragen.

Fattig så apelsin juicen kostar bara 7 kr litern.
Två ravioli burkar kostar bara 20kr de är stora men tunga och tungt blev det också.

Då stannar jag flera gånger och vilar och kollar runt.
Skriver på B datorn som är igång C datorn rippar den audio cd från Ginza med bröderna Jannez och gammel snoa som kom idag.Hade glömt hur man öppnar cd luckan på C datorn till slut såg jag man trycker på höger sida så frikopplas luckan.

B datorns cd spelare är trasig i luckan det fastnade en cd förut.
Nån extern cd spelare fungerar inte då det inte går att installera drivrutiner trots flera försök.

Korta låtar med fart i tror jag det blir fler lågpris cd kommer jag beställa någon gång ibland.

Fakturan kommer med eposten.
Ny duschad klåda i ögonen samt halsen city camo byxor sol idag runt 13 grader men blåsigt.

Åt pyttipanna,igår lyssnade jag på motgift men inte från början snart 400 medlemmar är registrerad på deras forum men tycker de borde ha många fler medlemmar.

Både Dan och Magnus bor nu i Berlin märkligt.
Vill man slippa se utlänningar i Sverige får man se ännu fler i Berlin.


Skogsvägarna utanför Långshyttan lärde jag mig dels genom att noga studera eniros kartor.
Alla de norra är utforskade de tar alla slut nån mil där uppe.
Nära gränsen mot Säter två kilometer på andra sidan skogen i Säters kommun går en annan skogsväg  men det går inte att snubbla fram i skogen särskilt inte med en cykel.











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh