Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 14 maj 2015

Blåsigt värre

Som vanligt hjälper det inte om solen värmer lite när det blåser iskalla stormvindar from hell.

Börjar bli grönt och fint hyresbolaget hade ordnat en saneringsfirma efter min anmälan så gårds
klottret var borta.
På busshållplatsen var det dock inte sanerat trots
anmälan till Dalatrafik tvärtom var det nu ännu mera klotter.

                           Returstationen
Mycket att tömma idag två utlänningar försökte sälja kläder men såg inga kunder vet ej om de behöver tillstånd.

Röd dag ica öppet till 1800 två kundkorgar blev bara 237kr.
Hem i samma stormvindar.

Åt kartongpizza gräddad i Vansbro helt ok.
Tvätta en svettig kropp samt smutsigt
numera grått heavy metal hår får sår i pannan samt ovanför vet ej varför.
 B datorn gjorde en windows update med
omstart igår snyggt och fint.

C datorn orkade jag inte kolla på samma
update.Nån gång under natten gjordes omstarten
C datorn som kämpat i fem dygn hade hängts sig när jag kollade nån gång vet ej tiden drog ur
strömkabeln.

I morse drogs kabeln in start i normal läge tryck enter sen var allt ok stängde av den.

Ser några asylsökande småbarn som leker och cyklar på gården.

Kolla upp Cbox chatten daglig uppdatering.

KORTA.NU/SVEK

www.korta.nu/svek Förkortning för
Sverigekanalen skriv gärna nåt.


http://my.cbox.ws/Sverigekanalen

Idag är det röd dag program inställda.





När skatte återbäringen kommer i juni beställer jag min första smarttelefon Sony 995kr fri frakt
betald.Tele2 fixar sen 5GB surf/månad för
99kr har fixat ett konto där.

På Twitter söker ni på Dalagunnar mitt namn är
Sverigekanalenradio.





















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh