Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

torsdag 21 maj 2015

Den vanliga svängen

Har bråkat med ordf för Hedemora kommun.
Ulf Hansson Smedby en lång gråhårig sosse
som är tjänsteledig stålverks arbetare.

Han som är gubbe gillade att Hedemora närradio förening som ansvarade för kommunens webbtv
när kf hade möte den 19 maj spelade neger
hiphop som pausmusik hoppade de spelar sån musik även nästa gång skrev kräket.

Jag bad sossesvinet att dra åt helvete.

Till skillnad mot igår då det kom regn fast det inte skulle är det soligt men få moln mot ica är det rätt kalla vindar hem i medvinden mera skönt då kände man vinden i ryggen.

Många har börjat att cykla jag måste vänta tills mera värme kommer.

Returstationen sen till ica glömde potatismosen men man kan inte tänka på allt nån miss ibland.

Rätt lugnt med kunder ingen har lagat trasiga gator ännu.

Blev svettig sitter naken mina granntanter som man nästan aldrig ser på vintern solar nedanför.

Köpte en liten pucko samt åt lite av varm
grillad kyckling.

Vädret gör mig ledsen våren 2015 har varit blåsig mycket regn och kallt.

Såg liten asylsökande flicka hennes mamma och lillebror var båda svarthåriga men flickan var ljushårig.

En annan liten flicka som är asylsökande och som ville kramas med mig en gång hade ännu sin 
vinteroverall på sig.
Hon hade lånat sin mammas högklackade skor en gång som hon snubblade fram på.

Har pollen klåda grus i ögonen.

Då samtliga servers/kanaler är gratis konton
kan det förekomma att man behöver starta om dem.

Jag har kommit på ett system som gör dem stabilare.

Logga in som admin på varje konto i egen flik på
webbläsaren.

Lägg servern i LÄGET OFF uppdatera
grön lampa slocknar.
Lägg servern i LÄGET ON uppdatera

Till skillnad mot förut så loggar jag INTE UT.

På www.sverigekanalen.bloggplatsen kan jag hålla koll på kanalerna genom de inbäddade spelarna.

Det är mycket att tänka på rent tekniskt för att hålla igång Sverigekanalen samt tekniken.
Det finns 1000 saker man kan göra i studion men jag varken hinner eller orkar.

Jag lade undan de svarta varma tränings byxorna
hade svarta lättfodrade byxor.

Tänk när man slippa ha jackan på sig eller när man kan börja med naken överkropp samt
inga byxor bara sportshorts.

När jag gick/cyklade så lättklädd var det småbarn
i Märsta på en förskola Tallbackens förskola.
Samt en förskola i
Upplands Väsby som tittade på mig och skrattade
kolla på honom varför hade du inte kläder på dig sade de och fnittrade.

Sigma heter där nere i Väsby.

Roligast när jag hade sexiga svarta cykelbyxor som hade hittats men som började gå sönder det blev hål i dem så snoppen kunde hoppa ut ur ett av
hålen.

Ekilla skolan i Märsta en grupp ungdomar skrattade en blatte sade på dåligt svenska
fy fan kolla vilken galning han går omkring i sina
kalsonger.

Han fick en spottloska som svar.
































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh