Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 5 juni 2015

Kim Blomqvist

Hej
Ska kolla in dina andra kanaler :) Nu snart ledig och helg. Bra att du köper en smartphone. Finns mkt användsbara appar till den. Twitter använder jag mkt, resrobot där man kan se alla tåg och busstider i Sverige och söka resa, tv-guide där man kan göra påminnelse i mobilen om man vill se ett visst tv-program etc. Däremot lyssnar jag inte så mkt på mp3 genom mobilen utan använder hellre mp3-spelaren. Youtubeklipp drar mkt data och batteri så det blir inte ofta jag använder den tjänsten. Nackdelen är dock att mkt av de tjänster man kan ha i mobilen sliter på batteriet. Jag får ladda minst en gång om dagen, må å andra sidan är inte mitt batteri det bästa eftersom jag köpte den ny för två år sen. Använder bluetoothheadset när man är ute och går längre rundor med hunden, då har man båda händerna fria om någon ringer.
Lyssnar inte mkt på motgift 24 om jag ska vara ärlig. RLM har jag nästan helt slutat lyssna på för jag klarar inte av Ingrid Carlqvist´s räliga skånska och vurmade för staten Israel och sionismen. ALLTID ett jävla tjat på henne om muslimer och islam. Då är Radio Nordfront, motgift och Sverigekanalen mer intressanta och underhållande att lyssna på.
Fick David Duke sin youtubekanal nedstängd sen eller inte. Läste något om det för några dagar sen?
Mvh
Kim

Den 4 juni 2015 17:28 skrev HÅLL SVERIGE RENT <natsol@allpost.se>:
Streamar en extra kanal från Dacast vid dåligt väder dagtid kan det hända jag  kopplar in mikrofon och telefon

www.myradiostream.com/3b











Kim Blomkvist skrev den 2015-06-04 10:15:
Tekniken går framåt. Installerat tunein på min smartphonr och kan nu lyssna live på sverigekanalen, motgift mfl.
I skrivande stund skickar jag detta mail via mobilen.
Tänk på 80talet då det enbart fanns sr i utbudet på tafio några lokalstationer men inget annat utbud här i småland. Skulle man lyssna ute fick man ta med en freestyle. Nu har man alternativ media direkt i mobilen från jordens alla hörn.
Mvh
Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh