Välj Station

Motgift.nu Nashville FM [24/7 Nonstop Country Music] -02

fredag 23 september 2016

Till Dalademokraten



--Jag har bott mer än 50 år i Stockholm och ångrar inte min flytt till dalarna 2011.
På min gata Sleipnergatan i Märsta dödade en son sin pappa mitt på dagen ej svenskar.
En Zigenare i huset skadades i benet han vägrade berätta nåt till polisen och sade till mig det är sånt som händer.
Han stod med en finsk skåpbil och sålde finskt öl på gatan och tog betalt direkt.
I Stockholm anmäls dagligen 1200 brott hur många brott som ej anmäls undrar man.
På www.marsta.nu samt www.unt.se/sigtunabygden kan jag följa utvecklingen där nere.
Och detta sker just i dessa förorter med stor andel sk kulturberikare som förrädare som er pisstidning älskar.
Ni vet att det inte är svenska ungdomar som bränner bilar eller kastar sten mot bussar osv.

Jag har aldrig köpt en tidning och skulle aldrig betala för era lögner och hjärntvätt liksom jag inte betalar till SR SVT.
Ni som älskar multikulti bor inte själva i dessa områden.
Sant är att här uppe finns asylsökande men det finns inga problem med dem inga bråk helt lugnt.
Jag har min familj i Australien men jag föredrar ändå Sverige.
SVENSK UNGDOM ÄR SVERIGES FRAMTID
Här uppe i dalarna i en liten bruksort som sett bättre tider känner jag den trygghet som inte finns i Valsta området Arlanda polisen ska fredagar och lördagar förstärka för att öka tryggheten  vaktbolag bevakar Valsta centrum pga sk ungdomgäng som härjar.
Dessa sk ungdomsgäng hatar Sverige de hatar svenskarna och de hatar polisen.
Jag bodde 16 år i höghus i miljon programmet men aldrig mera Stockholm.

PRO PATRIA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna din kommentar vårda språket!
Jag ska godkänna först mvh